[OneShot] 그래도 사랑해! (Тэгсэн ч би чамд хайртай)

Тэд гэрлээд 2 жилийг ардаа үдэж 3дах жилдээ орж байгаа. Үнэхээр аз жаргалтай шинэхэн хосууд гэхдээ тэд ойрын нэг сар бие биенээ бараг л хараагүй. Никкүн байс гээл томилолтонд явна. Харин Викториа өдөр шөнөгүй нэг тайлан бариад суучихна. Гэтэл нэг өдөр….

Минжүн/Жунсү/ : эхнэрээ санаал үхчих гээд байна уу? айн *инээх*

Никкүн: санахийн хувьд маш их санаж байна. Энэ томилолт ажил гээл 1 сар бараг хамтдаа байсангүй. Нэг бол би байхгүй нэг бол тэр байхгүй *санаагаар унах*

Минжүн: за зүгээр дээ анд удахгүй энэ ажил дуусна ш дээ

Никкүн: тийм дээ замд гарах гэж байж энэ байж байгаа нь гэртэй харьж усанд орчихоод ирье

Минжүн: ооокэээе

____________________

Викториа: өөө *санаа алдах* би нэг чухал баримтаа гэртэй мартчихжээ.

Жина: миний найз гэртэй харьчаад ир ир. Найз нь энд аргалаад байж байя. Өөө тэглээч цайны цаг юм байнашд

Викториа: найз минь дээ чи минь л аминд орхимдаа за явчаад ирье

Жина: хөөе бүсгүй минь

Викториа: за бүсгүй минь *өөдөөс н хараад инээмсэглэх*

Жина: замдаа талхний газраар ороод талх аваад ирээч

Викториа: за ойлголоо даргаа *инээх*

Жина: сайхан хүүхэн шүү. Хурдан явж үз

____________________

Хаалга онгойх чимээ гарна.

Никкүн: өдийд ирнэ гэж баймааргүй юмдаа *гайхах*

Викториа хаалгаа хаан энэ тэрийг ажиглаж байгаад нөхрөө ирсэн байхыг мэдээд : Хайраа

Никкүн: өө миний хайр

Викториа: усанд орж байгаа юм уу? Хурдан гараад ир

Никкүн угаалгийн өрөөнөөс: заа хадагтай

Викториа нөхрийхөө хувцасийн янзлаад бичиг баримтаа цүнхлээд кофэ бэлдэх гэж байтал Никкүн-ны утас дуугарав. Викториа тоохгүй байя гэсэн боловч сонирхол нь хөдлөн утсыг нь шалгатал:

Ингээд холбоогоо тасалж болохгүйшдээ!! Намайг таньгүйгээр амьд явж чадахгүйг мэдэж байгаа биз. Тэр газраа хүлээж байя. Таний хайр чинь

Викториа цочирдон барьж байсан утсаа газар унагалаа. Яг тэр үеээр нь Никкүн уснаас гарч ирэн Викториаг араас нь тэврэн хүзүүн дээр нь зөөлхөн үнслээ. Викториа хариу эсэргүйцэж зүгээр л өрөөнөөс гарлаа. Харин Никкүн утсаа газраас аван мэсэжээ хараад түүний араас гарлаа.

Никкүн: Викториа

Викториа: бид нийт хамтдаа 5 жил хамт байсан. Яг үерхэж эхэлснээс хойш чи намайг нэрээр минь дуудсан удаа байхгүй. Гэрлээд  2 жил болохдоо ч намайг нэрээр минь дуудаж байгаагүй. Өнөөдөр гэнэт дуудмаар санагдаа юу?

Никкүн: хайраа

Викториа: наад бузар амаарай наад хүүхнээ л дууд.

Никкүн: энэ одоо хэрүүл болох гээд байгаа нь энэ үү?

Викториа: би ажилтай явлаа. 5 жил тэссийм байж 1сар тэсэлгүй өөр хүүхэнтэй болчихоо юу

Никкүн: бид 5 жиол болход нэг ч хэрэлдэж бишээ ам зөрж байгаагүй *уурлах*

Викториа: бодвол томилолтонд явж байгаа бололтой. Ирээд салах тухайгаа бодоцгооё би ажилтай

____________________

Викториа сувдан нулимстай машинаа барин ажлийн зүг давхилаа. Харин Никкүн тэр даруй утсаа шүүрэн мэсэж бичсэн хүүхэнлүү залгалаа.

*Никкүний талаас*

Би: байна уу? Та түрүүн утас руу мэсэж явуулсан байсан.

Нөгөө хүн: аа харин дугаар андуурчихсан байна. Уучлаарай үнэхээр хэлэх үг олдохгүй байна

Би: үүнээс болж манай эхнэр салах тухай яриад

Нөгөө хүн: яанааа би харин тоо андуураад *гэмшсэн хоолойгоор хэлэх*

Би: би таньтай уулзаж эхнэртэй энэ тухай зөвөөр ойлгуулмаар байна. Би орой томилолтонд явах болхоор 3 хан цаг байна. Уулзаж чадах уу?

Нөгөө хүн: тэгэлгүй яахав хаана уулзах вэ?

____________________

Викториа: даргаа би ирлээ

Чанмин: сайн байна. Ядарч байна уу? Жина та 2-г ажлаар булаал

Викториа: Зүгээр дээ залуу байна болж бүтнэ биз

Чанмин: ийм болхоор л чи надад таалагддаг юм шдээ *инээх*

Викториа: намайг худлаа хөөргөөд л

Чанмин: заза цаашаа Жина бид 2 болгочихно. Чи 1сар бараг л амарсангүй ажил дууслаа 14 хоногийн амралт

Викториа: 14?? *гайхах*

Чанмин: тиймээ чи буруу сонсоогүй. За салж хагацаж чададгүй нөхөрлүүгээ гүйдээ бүсгүй минь

Викториа: за тэгвэл би явлаа баяртай захиралаа

____________________

Никкүн гэртэй ирээд жаахан уугаад унтчихсан байлаа. Тэгхэд Викториа бас гэрт ирээд түүний хажууд очин

-: 1 л сар болход надаас залхсан юм уу хайраа? Муу эхнэр байгаад намайг уучлаарай *санаа алдах* Би хэсэгтэй чамаас хол амьдрая даа гээд утсаа шүүрэн маргааш өглөөний Хятадруу явах Тийз захиалан явахдаа бэлдлээ.

____________________

*Утсаар*

Жина: за больдоо бүсгүй минь ийм хэрэг боллоо гээд чи явах гэж үү?

Викториа: жаахан амарчихаад л ирье

Жина: хэзээний нислэг юм ?

Викториа: 9

Жина: чи итгэлтэй байна уу? Дугаар андуурсан ч юм бил үү?

Викториа: Күн надад тайлбарлаагүй болхоор үнэн биз

Жина: бүсгүй минь дээ дэндүү сэтгэл хөдлөлөөр шийдээд байгаа юм шиг. Яг л 10 хононо шүү!!

Викториа: энэ балай хүүхэн чинь ингээд сэтгэл санаа сонин болгочихдог юм *инээх*

Жина: балай хүүхэн ч гэх шиг заза найз минь хурдан над дээрээ дэгдээд ирээрэй хайртай шүү бүсгүй минь

Викториа: ойлголоо хайруушаа

Жина: ахлах сургууль тэнэг юм шиг хайрууш гээл нэг нэгнээ дууддаг байж билээ

Викториа: одоо хөгширч дээ

Жина: чи л хөгширсөн биз *инээх*

Викториа: хүнтэй суу хүүхэн минь нас чинь яваад байна. Би хүүхдийг чинь хармаар байна

Жина: та л хүүхэдтэй болмоор юмдаа

Викториа: заза энэ тухай бодож үзье

Жина: өө 8 болж байна. Явдаа хонгор минь дүүлэн нис хаха

Викториа: шогч хүүхэн шүү заза түр баяртай

____________________

Жина Никкүнтэй утсаар ярьж байна

Күн: за яаав

Жина: ааш муутай байхыг бодвол уугаа шив.

Күн: ……

Жина: Вик хүүхэн одоо Хятад явах гэж байгаа

Күн: айн!! *гайхах*

Жина: та 2-н дунд юм болсон тийм үү?

Күн: тэр….

Жина: Викториа нэг л шийдчихвэл эргэж буцдаггүй зантай хүн. Чамтай ингээд эвлэрэхгүй гэж бодоод яваад байвал та 2-н харьцаа салалтаар л дуусах байх

Күн: хэдээс нисэх юм

Жина: 9-с гэсэн байх

Күн: чөтгөр ав 8:45 болж байна. Чи надруу эрхтэн утасдахгүй яав аа

Жина: чи утсаа авсан бил үү?

Күн: ямартай ч баярлалаа. Би дараа яръя. гээд яриагаа дуусган гэрээс гараад онгоцний буудалруу явлаа. Очход яг Викториа тийзээ шалгуулах орох гэж байлаа.

Никкүн: Викториаааааааа …… Викториа Сун

Викториа: чи энд юугаа хийж? *балмагдах*

Никкүн: тийм бишээ. Би энэ 5 жилийн хугацаанд чамаас өөр эмэгтэй хүнтэй болох нь битгий хэл харж ч үзээгүй. Тэр тэр мэсэжний тухайд дугаар андуурсан мэсэж байсан *амьсгаадан хэлэх*

Онгоцний үйлчлэгч: уучлаарай онгоц нисэх боллоо та орох хэрэгтэй байна

Викториа: үгүй ээ би нисэхгүй ээ гээд Никкүнрүү гүйн очив.

Никкүн: тэнэг хайр *тэвэрч авах*

Викториа: тэгсэн ч би чамд хайртай хэвээр байсан. Чамайг өөр хүнтэй болсон гэж бодох бүрд үзэн ядах биш улам хайрлаж байсан гэж хэлж дуусаагүй байтал Күн түүнийг үнслээ~

____________________

Жина: ингээд эвлэрчих юман дээр чинь мангартаж байх юмаа. Ямар жоохон хүүхдүүд байгаа биш

Никкүн: залуу хосууд шүү

Викториа: яг тийм!

Жина: бурхан минь дуу нэгтэй байгааг нь хараад байгаарай. Хөөш Вик утсанд чинь мэсэж

Никкүн: хайр нь уншчихая

Дахин надад боломж олгооч!! Чамгүйгээр би хэн ч биш

-Сун Викториа

Викториа: яасан хайрааа………

-Зүгээр л гэр бүлийн тухай харуулсан нэг хэсэгтэй өгүүллэг маань дууслаа🙂 Дараа та бүхэндээ илүү чанартай зүйл хүргэх болно оо🙂

5 thoughts on “[OneShot] 그래도 사랑해! (Тэгсэн ч би чамд хайртай)

Хариу үлдээх

