“My My” 1р хэсэг

<< Кристалыг өөрийгөө гэж бодоод уншаарай уншигчдаа❤ >>

“Ирээдүйд хоёулаа эхнэр нөхөр болох юм чинь”

“Хүүхэд бишдээ наадхаа болиочдээ -.-”

“Тиймээ би түүнийх чинийх биш уучлаарай”

Багаасаа нөхөрлөсөн найзуудаас минь хүнд хатууг хамтдаа туулсаар тунаж үлдсэн нь цөөхөн. Би угийн багаасаа бүрэг ичимхий хүүхэд байсан. Намайг зөвхөн захиралын охин, загвар өмсөгч, сургуулийн од охин болхоор л хүмүүс худлаа наалдаж явдаг байсан. Тэхдээ тэр дундаас нэг л хүн өөр байсан. Тэр намайг бусад шиг үздэггүй бусад шиг надад худлаа долигнодоггүй бусад шиг аашилдаггүй байсан. Ахлах сургууль би тэрнийг ажиглаж ирсэн. Тэнэг юм шиг дагаж их сургуульд адилхан их сургуульд болоогүй нэг ангид орж сүүдэр шиг нь үргэлж арын партанд нь сууна. Эхлээд тэр намайг анхаардаггүй байсан дараа нь надтай сууж намайг анхаарч эхэлсэн дараа нь зүгээр л жирийн найзууд болсон харин одоо би түүнд ухаангүй дуралчихсан…..

-: Сүжонаа

Би: өө хайрааа.

-: наад царай чинь яачихаа вэ?

Би: яагаачгүй ээ

-: өөр хүн хүлээж байсан юм шиг

Тиймээ би өөр хүн хүлээж байсан. Одоо миний өмнө зогсох энэ хүнийг биш үргэлж миний анхаарлын төвд байдаг миний сэтгэлийг булаасан тэр залууг хүлээж байсан. Гэхдээ тэр минь биш

Би: үгүй ээ чамаасаа өөр хэнийг хүлээдэг юм

-: үнэн үү?

Би: тэгээд үгүй юм уу -.-

-: батал

Би: яаж?

Тэр уруулаа заалаа.

Би: хөөе Ким Мёнсүү !!!

Мёнсүү: цочих гэж

Би: маяглаад байлгүй явцгаая

Мёнсүү: ниа ниа миний эрх гүнж ууралчихаж

Би: маяглаад байгаарай

Мёнсүү миний бэлхүүснээс тэврэн сургуулиас дагуулах гарлаа. Би түүнийг сургууль дээрээ ирүүлэх дургүй. Учир нь тэрнийг харчихна гэж айдаг учраас, тэр харчихвал надаас зайгаа барьж бидний арай хийж үүссэн харьцаа юу ч үгү алга болох учраас тэр. Бид түүний машинаар явсаар нэгэн зоогийн газарт ирлээ.

Би: би ормооргүй байна

Мёнсүү: хайраа хэзээ нэгэн өдөр ийм зүйл болох л байсан

Би: гэхдээ би залуу бас их сургуулиа ч төгсөөгүй байна Мёнсүү

Мёнсүү: гэхдээ өвөө удахгүй ш дээ

Би: заза орцгооё.

Биднийг орход хоёр талын эцэг эх суудлаа олон сууцгаасан байлаа. Би ээжийн хажууд Мёнсүүгын өөдөөс харан суулаа.

Мёнсүүгын ээж: уул нь Сүжоныг төгссөний дараа гэрлүүлэх бодолтой байсан ч манай аавын бие муу өнөө маргаашгүй болж байгаа болхоор хурмийг урагшлуулах хэрэгтэй болчихлоо

Ээж: Бид ч яахав хэзээ ч болно. Хүүхдүүд багаасаа л хамтдаа байсан болхоор тэдэнд дургүйлхээд байх юм байхгүй. Манай охин ч гэсэн дуртай байгаа байх. Би ээжийг ингэж хэлэнгүүт нь хөлрүү нь зөөлхөн хөшгиллөө. Ээж ч ойлгосон бололтой чимээгүй боллоо.

Мёнсүү: гэхдээ эрт байна биш гэжүү?

Аав: эрт орой хэзээ нэгэн цагт хийх л байсан хурим, настанг бодоод эрт хийсэн дээр байх

Мёнсүүгын аав: худ ийм бодолтой байвал ирэх сарын 7нд хийвэл болж байна уу?

Ээж: бололгүй яахав

Би: ирэх сарын 7н гэхээр чинь 16 хоногын дараа….

Мёнсүүгын ээж: тиймээ,, яасан охин минь?

Би: аан аан юу ч бишдээ *сул дуугаар хэлэх*

Уулзалт дуусан бид гэрт гэртээ харьцгаалаа. Би ээж аавтай юу ч дугарсангүй өрөөрүүгээ шууд л зүгэллээ. Хувцасаа солин нүүр гараа угаагаад хий дэмий л хуанли ширтэж сууна.

Ээж хаалга тогшин орж ирээд: Сүжонаа

Би: за ээжээ

Ээж: миний охин ойрд яагаад байгаа юмбдээ гээд үсийг минь иллээ.

Би: яагаачгүйдээ ээжээ

Ээж: ээжээсээ юм нуугаад л том болжээ.

Би: …..

Ээж: Мёнсүүтай гэрлэмээргүй байгаа юм у?

Гайхалтай ээж яг голын олоод хэлчихлээ. Гэхдээ бас л би юу ч дугарсангүй, би гоо сайхны ширээний урдаас босон орон дээрээ суугаад уртаар санаа алдаад

Би: ээжээ та яг голыг нь оночихсон. Ахлах сургуульд байхдаа би нэг бандийг анхаарч эхэлсэн, тэр бусдаас нэг л өөр намайг хүүхдүүд Жон захиралын охин гэхээр л бүгд долигнон араас гүйж байхад тэр намайг нэг нүдээрээ ч эгцэлж хардаггүй байсан. Эхлээд намайг өөртөө татах гэж л ингэж байнадаа гэж боддог байсан. Гэтэл би өөрийн эрхгүй түүнд татагдах болсон. Би түүнийг дагаж зураачийн ангид орсон. Миний энэ сурч буй сургууль анги гээд л бүгд л түүнээс болсон. Эхлээд тэр намайг тоодоггүй байсан ч одоо жирийн найзууд шиг байгаа. Миний зүрх Мёнсүүг харж биш тэр нэг хүнийг баярлаж догдогдол болсон.

Ээж босож ирээд миний хажууд суун намайг тэврээд: Миний охин сэтгэл зүрхээ чагна.

Би: гэхдээ тэгвэл би Ким Мёнсүүг явуулж тэр хүнийг сонгох болно. Өвөөгийн бие муу байхад би ийм хүн чанаргүй зүйл хийж болохгүй

Ээж: Хугацаа бараг үлдээгүй шүү гээд намайг үнсээд өрөөнөөс гарлаа. Би шууд л хойшоо унан сувдан нулимс унагалаа. Шөнө нойр хүрэхгүй УДАХГҮЙ ХУРИМ БОЛНО!! УДАХГҮЙ ХУРИМ БОЛНО!! УДАХГҮЙ ХУРИМ БОЛНО!! гэсэн үгс л сонсогдож унтаж чадахгүй байлаа. Чимээгүйхэн хувцасаа өмсөн гадуур алхлаа. Шөнийн гурван цаг гэхэд хүмүүсийн хөл хөдөлгөөн их хосууд энд энд сүлжилдэн бие биедээ эрхлэн явах нь харагдана. Ойрхон Coffee Shop байхаар нь тэнд жоохон сууж байгаад гэртээ орох санаатай хаалгыг нь түлхлээ. БУРХАН МИНЬ тэр энд ажилладаг байх нь. Би бушуухан эргэж хараад хаалганы бариулаас барьсан ч ингээд юу ч ярилгүй явж чадахгүй болхоор зориглон кассан дээр очин үг солих гэж оролдлоо.

Би: нөгөө

-: Та юу….. өө Кристал

Би: сайнуу?

-: сайн сайн энд юу хийж аан тийм л дээ юм авах гэж ирнэ ш дээ *толгойгоо маажих *

Би: Bubble Tea өгөөч

-: ойлголоо хүлээж байгаарай

Би: нөгөө Бэкён…

Бэкён: за

Би: за юу ч бишдээ

Бэкён: би удахгүй ээ

Цонхон талд байрлах ширээрүү чиглэн сандал татан суугаад уртаар санаа алдаад нөгөө л хурмийн асуудлаа бодлоо. Нэг хүний миний нэрийг хэлэх дуунаар ухаан ороод

Бэкён: юу боддог болоод дуудаад байхад сонсдоггүй байна аа

Би: ххэ

Бэкён: за юу хийж энэ шөнөөр явж байгаа юм

Би: нойр хүрэхгүй болхоор л гадаа салхилж явсийн

Бэкён: аан

Би: чи энд ажилладаг байсан юм уу?

Бэкён: удаж байна ш дээ ахлах сургуулиасаа эхлээд л

Би: ооон

Бэкён: өглөө хичээлтэйшдээ наадхаа уучаад очиж унт

Би: чи өөрөө яах юм?

Бэкён: маргааш өглөө хамгийн эхэнд Юн багшийн лекц ш дээ унтчихнаа гээд надруу тийм гэхийн аргагүй инээмсэглэлээр инээлээ

Би: ер нь чи энийг уу гээд түүнийг гарт атгууллаа

Бэкён: o.O

Би: ажил хийгээд сураад ядардаг байлгүй дээ

Бэкён: тэгвэл би энийг уучихая. харин чамд авч явхаар баглаад өгий

Би: үнэгүй юу ахах

Бэкён: энэ охинийг хараад байгаарай. За яахав ээ тэгъе

Би: Вуа гоё доо

Бэкён: бөөн баяр болж байх шив энэ

Би: тэгэлгүй яадаг юм

Бэкён: өнөөдөр ер нь чи битгий яв аа

Би: яаж байгаа юм?

Бэкён: надтай хамт байчих нойр хүрээд унтчих гээд байнаа

Би: унтаач дээ -.-

Бэхён: энд үү за тэгье өө чи миний өмнөөс энэ ажлийн хийчихээрээ

Би: зазазаз

Бэкён: тэнд хормогч байгаа өмсөөрэй ^^

Би суудлаасаа босон өлгүүрт байгаа хормогч ч юмуу зүйлийг зүүгээд кассны ард очин зогслоо. Бэкён сууж байсан суудлаасаа босон миний хажууд ирээд үүсийг нь арзайлгаад нөгөө л тийм гэмээргүй сайхан инээмсэглэлээрэй инээлээ.

Би: ингэж инээхээ болио -.-

Бэкён: яасан дурлах гээд байна уу?

Би: “тиймээ ингэх тусам би чамайг гээд байна” муухай харагдаад байна -.-

Бэкён: заза ингэж инээхгүй золиг минь

Би: золиг???

Бэкён: судлаад байсан чи надаас бацаан юм байна лээшдээ

Би: ооон

Энэ тэр гээд баахан юм ярилцаж байтал гаднаас нэг эгч орж ирэн юм захиаллаа.

Бэкён: 12000 вон

Тэр эгч: за

Би захиалсан юмыг нь авчирч өгтөл

Тэр эгч: найз охинтойгоо ажилладаг юмуу? Хөөрхн зохицож байна.

Бид хоёр: ….

Тэр эгч: хосууд ингэж хоёул хоёулаа ажиллаад байвал аштай юу даа. Хөөрхөн харагдаж байна.

Бэкён: баярлалаа эгчээ

Үүр цайж би гэрлүгээ ороод хувцасаа хурдан солиод гэрээсээ буцан гартал гадаа Бэкён намайг хүлээж байлаа.

Би: чи энд o.O

Бэкён: хамт явъя

Би: o.O

Бэкён: ингэж харахаа болиоч дээ

Би: аан за ^^

Бэкён: цүнхээ наашаа өгөх ү?

Би: за яршигаа

Бэкён: өгчихөө

Би: заза май ав энийг гээд шидээд өгчихлөө

Бэкён: энэ ааш нь -.-

Би: ааш яасын ааш яагаачгүй

Бэкён: -.-

~~~

Би: мангартаад байгаачдээ юу гэж ингэж зурдаг юм. Зүүн талаас нь сүүдэр тусаж байгаа гэж бодоод харлуул гээ биздээ -.-

Бэкён: тэгээд -.-

Би: юу тэгээд гэж хэзээ ингэж харлуулдаг байсан юм

Бэкён: өөхөө энэ чинь ахынхаа өөдөөс

Би: чимээгүй бай амаа тат гац цэг таслал мидүү!!!

Бэкён: бацаан чинь

~~~

Бэкён: би яг унтлаааа

Би: унтаач

Бэкён: энэ чинь сон багшийн цаг -.-

Би: тэгвэл битгий унтаач дээ

Бэкён: заза би унтлаа шүү

Би: БАГШАА БЁН БЭКЁН УНТААД БАЙНА

-: Бэкён бос! Миний хэлсэнг давтаад хэлдээ

Бэкён: чамайг даа *шивнэх*

Би: миихихих :>

~~~

Бэкён: яагаад уйлаад байгаа юм

Би: …..

Бэкён: Жон Кристал

Би: тэнэг минь битгий Кристал гээд бай хөндий санагдаад байна *уйлах*

Бэкён: өө өдөр хэлсэн үгэнд итгэчихсэн юм уу? Ниах Ниах бацаан чинь *тэврэх*

Би түүнийг түлхээд: надаас хол бай

Бэкён намайг улам чанга тэврэх : бацаан минь зүгээр уйлвал уйл олон үгтэй юм

Би: ….

Бэкён: ниах ниах миний тэнэг мангар солиотой бацаан

Би: ХӨӨШ

Бэкён: ниах ниах

~~~

Би: уучлаарай T_T

Бэкён: -.-

Би: хөөе л дөө уучлаарай

Бэкён: надаас хол бай

Би: бүжиг бүжиглэх үү?

Бэкён: яваагүй л байна уу? чи

Би: за бүжиг бүжиглэлээ шүү

Бэкён: за яахав

Би: ниах ниах сайн ах шүү

Бэкён: хоол авч өг

Би: ингээд давардаг байхгүй юу -.-

Бэкён: яв цаашаа -.-

Би: ниах ниах авч өгийдөө

~~~

Мёнсүү маргааш ирнэ гэхээр нэг л мэдхэд 14 хоног өнгөрчихөж нөгөөдөр ХУРИМ….. Гэхдээ би Бэкёныг яах юм бэ? Би Мёнсүүтай биш түүнтэй хамт байхыг хүсэж байна. Бэкён намайг гэрлэх гэж байгааг мэдвэл яах бол???? Хэрвээ би Мёнсүү гэрлэхгүй гэвэл эцэг эхүүд яах юм бэ? Тиймээ би Бэкёнд үнэнээ хэлж болих хэрэгтэй. Яаж ч байсан би Мёнсүүтэй гэрлэх л болно :(((((((

Би: байна уу?

Бэкён: байна. Наад хоолой чинь яачихаав бацаанаа?

Би: Бэкёнаа

Бэкён: ах гэхээ больчихжээ

Би: уулзаж болох уу?

Бэкён: угаасаа би чамайг уулзая гэж дуудах гэж байсын.

Би: хаана уулзах уу?

Бэкён: нөгөө газраа

Би: за би очлоо

Утсаа таслан уртаар амьсгаа аван байнга уулздаг саравчруугаа зүгэллээ. Яагаад ч юм тэнд очоод бүх юм дуусна гэж бодхоор өөрийн эрхгүй уйлмаар санагдана. Өнөөх газраа очихож миний зүрх сэтгэлийг тэр чигт нь эзэмдсэн тэр залуу нүүр дүүрэн инээмсэглэн намайг угтан авна. Бэкён намайг тэврэх гэхэд би түүнийг өөрөөсөө түлхээд

Би: УУУЧЛААРАЙ . Миний хурим нөгөөдөр болно. Нөхөр болох хүн маань үүрийн нислэгээр энд ирнэ. Өнгөрсөн хугацаанд түр ганцаардсандаа чамтай зугаацаж байсан юм

Бэкён: …

Би: дахиж уулзахгүй байвал сайн байна.

Бэкён: Кристал

Би: ……

Бэкён: чи надад хайртай биздээ?

Би түүний надаас асууж буй энэ асуултыг сонсоод шууд л ухаан алдах дөхлөө. Тэр намайг өөрт нь сайн гэдгийг өмнө нь мэдэж байж.

Бэкён: хариулаач Кристал.

Би: би би БИ ЧАМД ХАЙРГҮЙ ЭЭ

Бэкён: ……..

Би: тийм болхоор ядаж мэндийн зөрүүтэй үлдэхийн тулд ингээд больцгооё нөгөө саравчнаас гаран алхаж байтал ардаас

Бэкён: ТЭГВЭЛ БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ. ЖОН СҮЖОН БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ ГЭЖ БАЙНА!!!!! Миний нулимс хувин хувингаар урсаж тэр газраас хурдан холдохыг хүсэн том том алхан таксинд суун гэрийнхаа үүдэнд буулаа. Гэртээ ороод шууд л өрөөрүүгээ гүйн орж уйллаа. Аав ээж хоёрын санаа н зовсон бололтой өрөөнд орж ирлээ. Ээж намайг тэврээд үсийг минь илээд духан дээр минь үнсээд л байв. Арай хийж уйлахаа болин ээж аавын асуултанд хэрхэн хариулахаа бодон нусаа татна.

Аав: Жон Сүжон юу болж байгаа чинь энэ вэ?

Ээж: хөгшөөн жоохон зөөлөн

Би тэр хоёрт бүхнийг хэллээ. Аав шууд л өрөөний хаалга саваад ажлийн өрөөндөө ороод хаалгаа дотроос нь түгжчихсэн. Харин ээж намайг оронд хэвтүүлээд бүүвэйлнэ.

______________________________

Ээж: Хөгшөөн

Аав: хөөрхий охиноо яах вэ?

Ээж: энэ хурмийг цуцлая. Би ганц охиноо хайргү хүнтэйгээ насан туршдаа амьдраасаа гэж хүсэж байна

Аав: эхнэээр

Ээж: компаниа томруулаад яах юм бэ? одоо байгаадаа л сэтгэл ханамжтай байж сурцгаая. Яг үнэндээ бид хоёр охиноо худалдчихсан ш дээ

Аав: би тэр хүүтэй уулзаад үзье

____________________________

Бэкёний талаас

Тэрний БИ ЧАМД ХАЙРГҮЙ гэх үг байнга чихэнд цуйрайтна. Унтсан ч зүүдэнд тэр харагдаж гадуур явсан ч бүх л эмэгтэй түүнтэй минь адилхан харагдана. Миний долоон жилийн турш хайралсан бүсгүй миний 2600-аад сарнайны эзэн. Маргааш түүний хуримийн өдөр. Тэр минийх биш өөр нэг эрэгтэйтэй хамт амьдарч өөр эрэгтэйг хайраа гэж дуудан өөр эрэгтэйн энгэрт уйлж өөр эрэгтэйн өвөрт хэвтэнэ. ҮГҮЙ ЭЭ !! Би түүнийгээ хэнд ч өгмөөргүй байна. Утас дугаран автал үл таних эрэгтэй өөдөөс хариу өгнө.

-: сайн байна у?

Би: сайн сайн байна уу? та хэн бэ?

-: би Сүжоний аав нь байна

Үүнийг сонсоод л тэр бүхнийг мэдсэн байх нь тэгээд намайг түүнээс хол бай гэж хэлэхийн тулд залгасан байх нь гэсэн бодол бодогдоно.

Би: аан за

-: уулзаад ярих юм байна ХХХХХХХХХ газарт хүрээд ирэх үү?

Би: за ойлголоо.

Би тэр газарт нь очоод яг л түүнтэй минь адилхан эрэгтэйн сууж буй ширээн дээр очин бөхийгөөд сандлаа татан суулаа.

Түүний аав: би Сүжон та хоёрын тухай сонссон. Мэдэж байгаачлан манай охины хурим маргааш 17 цагт ХХХХХХ газарт болно

Би: энийг яагаад надад хэлж байгаа юм?

Түүний аав: маргааш манай охиныг битгий хуриманд нь очуул

Би: эрхэмээ

Түүний аав: тэгээд хоёр гурван жилдээ сөүлд амьдрах хэрэггүй

Би: O.O

Түүний аав: худ ураг болох айл маань нөлөө бүхий том компаний захирал болхоор бид хуримаа дураар цуцалж чадахгүй байна. Мөнгөгүй нь мөнгөтэйгийнхөө өмнө сөхөрдөг хорвоо шүү дээ

Би: ……

Түүний аав: чи миний охинд хайртай юу?

Би: ТИЙМЭЭ БИ ТҮҮНД УХААНГҮЙ ХАЙРТАЙ

Түүний аав: тэгвэл миний охиныг үхтэл нь хайрлаарай

_________________________________

Мёнсүү: миний хайр үзэсгэлэнтэй харагдаж байна.

Би түүнрүү худлаа л инээмсэглэнэ. Утас дугарна. Бэкён!  би энэ дуудлагийг авах ёстой юу? Магадгүй түүний хоолойг сонсох сүүлийн боломж байж болох юм. Тиймээ би авах ёстой.

Би: байна уу?

-: Нөгөө та Бён Бэкён гэх хүний асран халамжлагч мөн үү?

Би: юу болсон бэ?

-: ХХХХХ эмнэлийн яаралтай түргэн тусламжийн тасаг байна. Та хурдан ирж гарын үсэг зурах хэрэгтэй байна. Өвчтөний амь настай холбоотой асуудал

Би энэ үгийг сонсоод шууд л утсаа атган хурмийн даашинз өндөр өсгийттэй байгаагаа умартан тэр эмнэлэгийн зүг гүйлээ. Гэтэл нэг хар машин миний замд саад болон нэг хүн шууд л намайг машиндаа хүчээр суулган хаазаа гишгэлээ.

 Би ийм зохиомж бичихдээ муу л даа -___- тэгээд нэг хэсэг болгох гэсэн аймар урт болох гээд байсан болхоор хоёр хэсэгтэй болгохоор болчихсон михихихи. Бас нөгөө Heirs киног орчуулхаа больсон бга :> Өөр сайт орчуулж байгаа болхоор давхар давхар орчуулаад яах вэ гэж бодооод :333 оронд нь F(x)н оролсон нэвтрүүлэг ч юмуу дуунуудыг саблаад байж болноо.😀

6 thoughts on ““My My” 1р хэсэг

  1. GOY BOLJEE~~
    чимээгүй бай амаа тат гац цэг таслал мидүү!!! ШИНЭ ¥Г СУРЛАА ХХЭ
    WGM Д САБ ХИЙХ ЮМ УУ??ЮУ ГЭЖ БОДЖЭЭН??

Хариу үлдээх

